SPECIÁLNÍ NABÍDKA

KUCHAŘ/KA NA VÝDEJ JÍDEL

DOKÁŽEŠ PRO HOSTA Z NÁVŠTĚVY RESTAURACE VYTVOŘIT PŘÍJEMNÝ ZÁŽITEK?

Do jídelny Cafe Empiria hledáme kolegu na pozici:

KUCHAŘ/KA NA VÝDEJ JÍDEL

Výsledkem tvé práce budou obsloužení zákazníci díky tvé kvalitní obsluze, kteří se k nám vrátí a doporučí nás svým přátelům.

Budeš:

- Doporučovat hostům pokrmy a nápoje

- Přímo komunikovat s kuchyní a předávat zpětné vazby od hostů

- Podílet se na inovaci jídelního lístku

- Pracovat po-pa brigádně 10:00 - 14:00 nebo na HPP 7:00 - 15:30

Pokud jsi dovedeš zorganizovat sám sebe, jsi kreativní a máš rád novinky v oblasti gastronomie a obsluhy hostů. Pokud jsi samostatný, nebudeme ti denně říkat, co máš dělat, bude to plně na Tobě a tvých schopnostech.

Pokud víš, že všechny tyto ambice máš, máš za sebou kvalitní výsledky, které se dají ověřit a troufáš si posílit naše řady, klikni na tlačítko "Odeslat odpověď".

Pokud si tě vybereme budeš součástí kolektivu nadšenců, kteří vědí, co je dřina a svojí práci milují.

Našich lidí si vážíme a umíme je ohodnotit. Jsou to naše špičky a my k nim takto přistupujeme. Pomáháme jim, aby byli vzdělaní a byli to jedničky v oboru. A i tobě pomůžeme zlepšovat se a kariérně růst. Těšíme se na Tebe!

OPATŘENÍ

PRAVIDLA PRO PROVOZ JÍDELNY

  • Mezi hosty musí být odstup alespoň 1,5 metru, s výjimkou zákazníků sedících u jednoho stolu.
  • U jednoho stolu mohou sedět nejvýše 6 zákazníků, s výjimkou členů domácnosti. Pokud má stůl 10 a více míst k sezení, lze u něj usadit více zákazníků tak, že mezi skupinami nejvýše po 6 zákaznících je rozestup alespoň 1,5 metru.
  • Provozovatel nesmí připustit ve vnitřních prostorech více zákazníků, než je ve vnitřních prostorech provozovny míst k sezení pro zákazníky.
  • Provozovatel musí aktivně bránit tomu, aby se lidé shromažďovali ve vzdálenosti menší než 1,5 metru. To platí i pro čekací zónu provozovny.
  • Při vstupu do vnitřní i venkovní části provozovny musí být pro zákazníky zajištěna možnost si vydezinfikovat ruce.
  • Provozovatel musí zajistit, aby se povrch stolů a madla židlí dezinfikovali po každém zákazníkovi a aby se pravidelně dezinfikovaly dotykové plochy.
  • Ve vnitřním prostoru provozovny je nutné zajistit maximální možnou cirkulaci vzduchu s nasáváním venkovního vzduchu (větrání nebo klimatizace) bez recirkulace vzduchu.V případě vzduchotechniky nebo rekuperace (bez recirkulace vzduchu) zajistí, aby přes entalpické výměníky vlhkosti nedocházelo ke kontaktu odcházejícího a vstupujícího
  • Provozovatel musí zajistit, že budou zákazníci u vstupu informování o níže popsaných pravidlech vstupu (očkování/prodělané onemocnění/test).
  • Zákazník (toto neplatí pro děti do 6 let) může vstoupit na zahrádku i do vnitřních prostor stravovacího zařízení pokud nemá příznaky onemocnění covid-19 a může při případné kontrole hygieniky nebo policisty prokázat, že splňuje alespoň jednu z podmínek, které jsou popsané v ŽS Systém O-N-T: Očkování – prodělaná Nemoc – Test. Tyto podmínky se nevztahují na stravovací služby, které nejsou pro veřejnost.

OBECNÁ HYGIENICKÁ PRAVIDLA

Pokud si půjdete koupit jídlo s sebou či z výdejního okénka, mějte po celou dobu chirurgickou roušku, respirátor, či jinou ochranu dýchacích cest s účinností alespoň 94%, vždy však musí být ochrana bez výdechového ventilu. Dodržujte min. 1,5 m rozestupy od ostatních zákazníků i zaměstnanců restaurace, používejte desinfekci a upřednostňujte platbu kartou.

  • slidebg1
  • slidebg1
  • slidebg1
  • slidebg1